- Regelmatig ontmoeten van de cliënt. Dit om kennis te nemen van en met de cliënt te overleggen over diens situatie, welbevinden, ervaren kwaliteit van verpleging, verzorging, behandeling en begeleiding, en wensen en behoeften van de cliënt. Ook dienen deze gesprekken om de hiervoor gewenste vertrouwensband op te bouwen en te onderhouden;
- Adviseren en steunen van de cliënt inzake het (instemmen met) zorg-/behandel-/begeleidingsplan en bij overige niet vermogensrechtelijke zaken;
- Ondertekenen van de zorgovereenkomst, zorg-/behandel-/begeleidingsplan namens de cliënt;
- Overleggen met hulp-, zorg- en dienstverleners, waaronder deelname aan overleg over de cliënt;
- Inzien van dossiers van de cliënt, om toezicht te houden op de uitvoering van de zorgverlening en te overleggen over gewenste en mogelijke verbeteringen;
- Bijhouden van een logboek van de eigen werkzaamheden.
Comment on this FAQ